Cloud connected

idag har jag bara samhäll sen samling sen blir det att simma.
vart ingen promenad igår, somnade till och missade solen så jag hade ingen motivation till att gå ut nå mer ^^

läst lite på aftonbladet, fan vad folk är grymma. alltså grymma, inte coola..
torktumla sitt barn? köra ihjäl sin exfru med flit (ja vem vet, hon kanske var en satkärring som förtjänade det ^^)
spränga polisbilar, överfalls våldtäkter, massgravar och allt fan.
Fan vad är det med folk?! :p

någon dag i veckan nu ska jag mublera om också, ska flytta på sängen. hatar att jag inte kan ha en mublering länge utan känner mig tvungen att flytta på saker hela tiden! och så den eviga frågan, heter det möblera/möblering eller mublera/mublering? :p eller finns det ett ord jag inte vet om?  inget av dom ser ut som ord längre i mina ögon ^^

nu ska jag fixa ihop det sista ner i väskan, sen göra frulle och ta med, sen pallra mig iväg till bussen :)
ha en trevlig dag ^^ I will :p

Kommentarer
Postat av: Jonas

Världen är sjuk tamefan:P

2009-03-16 @ 12:09:45
URL: http://blomstedt.blogg.se/
Postat av: moa

Sv:

Ja! Jag saknar min mini-Sara lite :3

Haha vi hann inte med någonting produktivt i helgen xD ;)

2009-03-16 @ 17:11:01
URL: http://xelalovesya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0