Change!!

oh!! imorgon så blir det ännu mer förändring ^^
ska klippa mig, sen bort med mitt mörka slitna fula skabbhår, får se hur det blir imorgon! :)

idag när jag var och simmade så började en ca 35 årig karl prata med mig, sen bubblade vi en massa och pratade jättemycket, det var jättetrevligt att ha någon att prata med sådär random. sen skjutsade han hem mig ^^
jag vet fortfarande inte vad han heter :D
älskar att jag kan vara så impulsiv och inte vara rädd av mig ^^
fast nångång kommer något att hända mig om jag fortsätter såhära, liksom skjuts hem till hedemora av främmade karl, och för nått år sedan träffade jag ju en neger på bussen hem från skolan som tog kontakt med mig, och när vi kom fram i hedemora så gick vi och fikade ^^
älskar att inte vara så typisk skygg svensk, älskar att kunna fika/prata med helt random personer som är lätta att prata med :)

Idag är en bra dag! har lite träningsvärk från igår i röven, sen simmat idag och sen träna ikväll igen.
lagat mat tillsammans med johanna också efter att jag bokat tid hos frisören och ja... det här har varit en kanondag hittils, inte gråtit något heller än så länge, Yay Me ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0